Mijn eerste dagen Australie - Reisverslag uit Rowville, Australië van Lisa Huisman - WaarBenJij.nu Mijn eerste dagen Australie - Reisverslag uit Rowville, Australië van Lisa Huisman - WaarBenJij.nu

Mijn eerste dagen Australie

Door: Lisa

Blijf op de hoogte en volg Lisa

11 Januari 2015 | Australië, Rowville

Hallo allemaal,

Daar zit ik dan, achter de computer in Australie. Mijn vlucht is mij toch zwaarder bevallen dan ik dacht. Ik heb helaas niet kunnen slapen in het vliegtuig.
In de eerste paar dagen echt al super veel gezien. Alhoewel een week Melbourne toch te weinig is.
Doordat ik de eerste dag toch net iets te lang had doorgeslapen (twee uur 's middags) konden we niet zo heel veel meer doen, dus dan ga je maar naar shopping malls. Toch wel een klein detail vergeten, het heeft de afgelopen dagen gewoon geregend. Meteen maar een regenjas aangeschaft...
Wel heb ik de eerste dag al meteen mijn eerste kangoeroes in het wild gezien. Dat is zo gaaf en bijzonder.
De dag erna ook koala's in het wild gezien. Dat schijnt dus super bijzonder te zijn, omdat dat eigenlijk nooit voorkomt.
De Great Ocean Road is ook echt een bijzondere weg. Het is overal zo mooi. Wij zijn naar de 12 apostelen geweest. Ik zal daar ook wat foto's van plaatsen.
Ik ben met een treintje door hoger gelegen gebieden geweest en heb heel de stad Melbourne kunnen overzien nouja overzien is een groot woord want het was bewolkt.
Veel rondgereden om de gebieden rondom Melbourne. Alles hier ziet er redelijk oud uit en dat geeft toch veel karakter aan zo'n stadje.
We hebben ook nog bij de buren een typisch Austalisch toetje gegeten, Pavlova. Het is echt heerlijk.
Vandaag eindelijk naar Melbourne stad. We zijn naar de Queen Victoria Market geweest. Zo groot. Docklands is ook een super mooie plek. Eigenlijk is alles hier wel groot en mooi.

Ik heb toch een beetje een cultuurshock. Alles is hier zo anders en de mensen zijn oprecht aardig. Daar kunnen we in Nederland nog wel wat van leren. Ik zal zo ook wat foto's plaatsen.
Ik weet niet wanneer ik een andere blog ga schrijven, want ik ga woensdag op een tour en daar heb ik waarschijnlijk geen internet.

  • 11 Januari 2015 - 12:05

    Katja:

    Hey moppie,

    Leuk om je eerste verslag te lezen over je eerste dagen Australië. Troost je het weer is hier ook pet. Storm, kou en regen, nu af en toe de zon. Ben heel benieuwd naar de eerste foto's en de rest van je reisverslagen.

    Voor nu dikke kus en knuffels en ik spreek je snel. XXXX

  • 11 Januari 2015 - 15:57

    Angelique :

    Super leuk om te lezen wat je allemaal meemaakt. Geniet ervan!

  • 11 Januari 2015 - 21:47

    Tessa:

    Jaaa gaaf, ik ben super jaloers. Geniet van alles maar dubbel, ook voor mij! Dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Rowville

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 Maart 2015

Tot ziens Sydney!

04 Februari 2015

Eerste week Sydney

22 Januari 2015

Outback

11 Januari 2015

Mijn eerste dagen Australie
Lisa

Mijn naam is Lisa en dit is mijn digitale reisverslag! Ik probeer het zo up to date mogelijk te houden.

Actief sinds 09 Jan. 2015
Verslag gelezen: 243
Totaal aantal bezoekers 1801

Voorgaande reizen:

09 Januari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: